Blog

Poszterméretek, plakátméretek

poszterméretekSzámos megállítótála, vitrin, prospektustartó mérete DIN A méretekben, a nyomtatott termékekhez lettek kialakítva.
Ez a kompatibilitás miatt érdekes, hiszen egy elkészített grafika, abból készített nyomat több termékhez is használható.

Nyomtatásnál a megadott méreteket DIN A méretegységekben számoljuk, A0; A1; A2; A3; A4 pontos méretei a táblázatban láthatók:

Így válasszon cégtáblát!

A cégtábla választáson nagyon sok múlik.
Ezt látják meg először a járókelők a kirakat felett (ha van). Hangulatot, és professzionalizmus szintet közvetít, hívogat, avagy riogat.

Ne nyúljon mellé, menjen biztosra tanácsainkkal!

 

Miért fontos, hogy kitűnjön a tömegből?

Manapság már nem mindegy, hogyan képviseljük a céget egy rendezvényen.
Azok a megoldások, amik korábban működtek, mára már hatástalanok a vevőszerzésben.  S hogy miért?

A vevőmágnes kirakat dekoráció

Nem veszik észre üzletét?
A járókelők anélkül mennek el mellette, hogy akár csak egy pillantást is vetnének rá?

Ne hagyja, hogy így legyen, tegyen ellene! Ha beveti a vevőcsalogató kirakat eszköztárat, hamarosan fellendül üzlete forgalma!

A legjobb kiállítási marketing eszközök alacsony büdzsé esetére

szólólapozás, mint marketing eszköz

Nem kevesebbet állítunk, mint hogy kis költségvetésből, megspékelve egy ütős marketinggel is lehet okosan kiállítani! Elárulunk néhány kulisszatitkot, mellyel sikeresen szólíthatja meg leendő vevőit a kiállításokon. Olyanokat, amiket az igazán nagyok sem mindig ismernek. Ezek birtokában sok-sok új ügyfélre tehet szert, így érdemes figyelnie!

Meggyőző igenek a felfújható reklám mellett

Felfújható reklám, folyamatos fújást nem igényel

Ma egy reklámmal foglalkozó marketingesnek vagy cégvezetőnek az egyik legnagyobb problémája hogyan reklámozzunk hatékonyan. Ha rendezvényen, kiállításon vesz részt vagy üzlete van, a legtöbbször feltett kérdés hogyan tűnjünk ki a reklámzajból.

A válasz összetett, de ha csak a reklámmegjelenésre, a reklám kivitelezésére, típusára szűkítjük le a választ akkor egyértelmű. A reklámban is az élen kell járni. 

De hogyan? Bemutatunk egy lehetőséget, ismerkedjen meg vele: ez a felfújható reklám termékcsalád!

Szobainas prospektustartók

A prospektustartókról sokszor megfedkeznek, mégis számtalan helyen és helyzetben segíthetik az Ön munkáját, és hozzájárulhatnak a sikeréhez.
Egyértelmű hogy miért, de adunk néhány ötletet és bemutatunk néhány típust.. Tudjon meg többet a prospektusok kihelyezési lehetőségeiről!

Reklámújdonság! Ezért jár jól a logó projektorral...

Gobo projektor

A logó projektor egy olyan újdonság, melynek előnyeit ha kamatoztatja, megelőzheti piaci versenytársait. Ereje a biztosított látványban rejlik, mely nem csupán egy kivetített grafika, kép, rajz, felirat, vagy logó, hanem egy kivételes tulajdonságokkal rendelkező reklámeszköz.

Lássuk, milyen előnyökben bízhat, ha a logó projektort választja.

A jó céglogó 5 tulajdonsága

a jó céglogó 5 tulajdonsága

A marketing eszközrendszerének egyik fontos összetevője a logó. Ismertséget szerez a cégnek, építi a vevői bizalmat. Egyedi jele egy cégnek, szervezetnek, azonosítja a szolgáltatást, vagy árut, és megszólítja a célcsoportot. Legyen a logó szöveges, grafikai, vagy a kettő ötvözete, igen látványos, és fontos reklámelem, a cég sikerének támogatója.

Ilyen egy jó logó!

Útbaigazító táblák kívül-belül

Mit ér egy vállalkozás, cég épülete, ha a benne járók nem tudnak kiigazodni benne, s csak bosszúságok árán találnak el a keresett célpontig, s kínkeservesen „szabadulnak” ki belőle? Egy kisebb épület esetén talán még nem gond az útbaigazítás hiánya, de egy nagyobban már el lehet tévedni. Úgy is, ha van egy kedves portás, aki segít.
Cége, vállalkozása ki van éhezve az útbaigazító táblákra. Érdemes hát megtervezni, milyen legyen az útbaigazító táblák stílusa, s hogy milyen célt szolgáljanak.