A legjobb kiállítási marketing eszközök alacsony büdzsé esetére
Nem kevesebbet állítunk, mint hogy kis költségvetésből, megspékelve egy ütős marketinggel is lehet okosan kiállítani! Elárulunk néhány kulisszatitkot, mellyel sikeresen szólíthatod meg leendő vevőidet a kiállításokon. Olyanokat, amiket az igazán nagyok sem mindig ismernek. Ezek birtokában sok-sok új ügyfélre tehetsz szert, így érdemes figyelned!
A jó öreg szórólapozás, mint az egyik legjobb kiállítási marketing eszköz
Ne becsüld le az erejét, mert többre képes, mint azt gondolnád! Remekül lehet vele gyűjteni az érdeklődők e-mail címét, ahova aztán hasznos hírleveleket küldhetsz. Már a bejáratnál add oda a látogatóknak.
Vigyázz azonban, a szórólapon viszont ne a céged dicsőítsed, hanem a termékeid emeld ki, és mond el nekik, hogy maga a termék hogyan oldja meg a problémájukat. Legyen hát a szórólapod információ dús, és érdekes annak, aki elolvassa. Szólítsd meg benne a célcsoportodat, és ébreszd fel a kíváncsiságát! Például azt is megoszthatod az olvasóddal, hogy milyen szempontokat vegyen figyelembe a vásárlásnál. Remek marketing eszköz, majd meglátod!
Előtted áll egy vevő? Ne hagyd szó nélkül!
A személyes kapcsolat fontos. Kérdések feltevésével ismerd meg, hogy mi iránt érdeklődik a látogatód. Különleges akciót is kínálhatsz a számára. Nyújtsd át kuponos formában, így biztosan emlékezetes maradsz a számára.
Megjelenés design – mint erős marketing eszköz!
Ez alapján kapják meg a látogatók az első benyomást, így nagy szerepe van a cég megítélésében.
Koncentrálj a hosszú távú megoldásokra és a több helyen, többször felhasználható kiállítási marketing eszközökre.
Nem a méret a lényeg. A kiállításon nem a standod nagyságát fogják nézni, a látogatókat ez abszolút hidegen hagyja.
A hordozható kiállítási eszközöknek számos előnye van. Amellett, hogy kiemelkedően kedvező árúak, nagy előnyük még a mobil voltuk. Azaz, hordozhatóak, szállíthatóak, más helyen is felállíthatóak. Mivel össze lehet őket csukni, kis helyen is elférnek. Mivel a grafika cserélhető, a reklámod annyiszor újulhat meg, ahányszor csak akarod. Sőt, a későbbiekben irodádban is használhatod. A kihasználtságuk így maximális.
A legjobban bevált kiállítási marketing eszközök:
- roll up bannerek;
- nagyobb erőt sugárzó pop up fal;
- elengedhetetlen mobil pultok;
- prospektustartók.
Az interaktív megoldásokra általában bérlési lehetőség is rendelkezésre áll, így akár egy logó projektor használatát is megengedheted magadnak.
Extra tipp:
Hallottál már a márkavakságról?
Többször hangsúlyoztuk milyen fontos a márkaépítés. Azonban a kisebb cégek esetén a kiállítások látogatói elsősorban a termékeket nézik, és csak másodsorban a márkát. Felesleges hát túlerőltetni a márkalogót! Nem szabad erre kiélezni a kiállítási marketing eszközöket!
Munkára fel, hozd ki a legtöbbet a megjelenésedből! Használd a fenti tanácsokat mind, úgy lesznek igazán erősek, és hatásosak. Kívánjuk, hogy a fenti tanácsok birtokában a kiállításod jelenléte is kifizetődő legyen!
Kapcsolódó cikkek:
Ezért jár jól a logó projektorral
Kiállítási pult: Az egyedi és rendhagyó választás lehetősége