A legjobb kiállítási marketing eszközök alacsony büdzsé esetére

Kategórák: Kiállítás Marketing és POS eszközök / Címkék: Kiállítás Marketing eszköz / 2019. március 19.

Nem kevesebbet állítunk, mint hogy kis költségvetésből, megspékelve egy ütős marketinggel is lehet okosan kiállítani! Elárulunk néhány kulisszatitkot, mellyel sikeresen szólíthatod meg leendő vevőidet a kiállításokon. Olyanokat, amiket az igazán nagyok sem mindig ismernek. Ezek birtokában sok-sok új ügyfélre tehetsz szert, így érdemes figyelned!

A jó öreg szórólapozás, mint az egyik legjobb kiállítási marketing eszköz

Ne becsüld le az erejét, mert többre képes, mint azt gondolnád! Remekül lehet vele gyűjteni az érdeklődők e-mail címét, ahova aztán hasznos hírleveleket küldhetsz. Már a bejáratnál add oda a látogatóknak.

Vigyázz azonban, a szórólapon viszont ne a céged dicsőítsed, hanem a termékeid emeld ki, és mond el nekik, hogy maga a termék hogyan oldja meg a problémájukat. Legyen hát a szórólapod információ dús, és érdekes annak, aki elolvassa. Szólítsd meg benne a célcsoportodat, és ébreszd fel a kíváncsiságát! Például azt is megoszthatod az olvasóddal, hogy milyen szempontokat vegyen figyelembe a vásárlásnál. Remek marketing eszköz, majd meglátod!

Előtted áll egy vevő? Ne hagyd szó nélkül!

A személyes kapcsolat fontos. Kérdések feltevésével ismerd meg, hogy mi iránt érdeklődik a látogatód. Különleges akciót is kínálhatsz a számára. Nyújtsd át kuponos formában, így biztosan emlékezetes maradsz a számára.

Megjelenés design – mint erős marketing eszköz!

Ez alapján kapják meg a látogatók az első benyomást, így nagy szerepe van a cég megítélésében.

Koncentrálj a hosszú távú megoldásokra és a több helyen, többször felhasználható kiállítási marketing eszközökre.

Nem a méret a lényeg. A kiállításon nem a standod nagyságát fogják nézni, a látogatókat ez abszolút hidegen hagyja.

hordozható kiállítási eszközöknek számos előnye van. Amellett, hogy kiemelkedően kedvező árúak, nagy előnyük még a mobil voltuk. Azaz, hordozhatóak, szállíthatóak, más helyen is felállíthatóak. Mivel össze lehet őket csukni, kis helyen is elférnek. Mivel a grafika cserélhető, a reklámod annyiszor újulhat meg, ahányszor csak akarod. Sőt, a későbbiekben irodádban is használhatod. A kihasználtságuk így maximális.

A legjobban bevált kiállítási marketing eszközök:

  1. roll up bannerek;
  2. nagyobb erőt sugárzó pop up fal;
  3. elengedhetetlen mobil pultok;
  4. prospektustartók.

Az interaktív megoldásokra általában bérlési lehetőség is rendelkezésre áll, így akár egy logó projektor használatát is megengedheted magadnak.

Extra tipp:

Hallottál már a márkavakságról?

Többször hangsúlyoztuk milyen fontos a márkaépítés. Azonban a kisebb cégek esetén a kiállítások látogatói elsősorban a termékeket nézik, és csak másodsorban a márkát. Felesleges hát túlerőltetni a márkalogót! Nem szabad erre kiélezni a kiállítási marketing eszközöket!

Munkára fel, hozd ki a legtöbbet a megjelenésedből! Használd a fenti tanácsokat mind, úgy lesznek igazán erősek, és hatásosak. Kívánjuk, hogy a fenti tanácsok birtokában a kiállításod jelenléte is kifizetődő legyen!

Kapcsolódó cikkek:

Ezért jár jól a logó projektorral

Kiállítási pult: Az egyedi és rendhagyó választás lehetősége