A QR kódok alkalmazása a kiállítási standokon

Egyes statiszták szerint a földön 6-7 milliárd embernek van mobiltelefonja. Így nagy eséllyel a te standodnál megforduló látogatók zsebében is ott lapul. A QR kódok leolvasása már szinte gyerekjátékká vált.

Mutass meg a segítségével egy speciális, csak a látogatóidnak szánt ajánlatot, mondjuk egy landing page-n. Plusz információkat is elhelyezhetsz a kód mögött, így megspórolhatod a reklámkiadványok, információs füzetek, szórólapok nyomtatását.

Csak érd el, hogy használják!

Miért érdekes?

Mert kíváncsiságot ébreszt. Ha valamit nem mutatunk meg nyíltan, rögtön érdekesebb is lesz.
Képzelj el egy roll-up-ot csupán egy kérdéssel, egy felhívással és egy QR kóddal.
Mennyi mindent rejthet egy QR kód mögötti tartalom? Gondolkozhatsz reklámban, akcióban, játékban, attól függően mi a célod.

Újszerű és érdekes. Próbáld ki!

Ötletek, hogyan és hol használhatók:

  1. Ott a helye a névjegyeden
    Ha ráközelít az érdeklődő, vidd el a honlapodra. Hálás lesz érte, hogy nem kell bepötyögnie.
  2. Kínáld a kávés poharakon
    Manapság nagy divat saját kávét, teát vinni a standokra, és megvendégelni a látogatókat. Amíg várnak az italra, körül tudnak nézni nálad, és miközben isszák a finom nedűt, biztosan kíváncsivá teszi őket a QR-kód. Még hatásosabb, ha írsz mellé egy rövid, ámde hatásos call to action-t.
    Csak a fantáziádra van bízva, mit kínálsz nekik: ez lehet egy különleges kedvezmény, vagy feliratkozás egy ingyenes és hasznos e-bookra, mondjuk a szolgáltatásuk területéről.
  3. Így a legegyszerűbb a lájkolás
    Egy plakáton, szórólapon, a közösségi ikonok alatt elhelyezett QR-kód garantálja, hogy gyorsan és egyszerűen bekövessék a Facebook, az Instagram, és a Pinterest oldaladat.
    Tipp: a kódot egészen váratlan helyeken is elhelyezheted, például a standod területén található asztallapra, szőnyegre is.
  4. A termékminták több leadet hoznak vele
    Ki tudja, lehet, hogy a látogatód amúgy nem is emlékezne rád, de a táskájába bedobott termékmintán elhelyezett kód (főleg, ha a termékmintád is meggyőzi), biztosan arra ösztökéli majd, hogy jobban megismerje a termékeidet, szolgáltatásaidat.
  5. Tedd rá a pólódra
    A kiállításon részt vevő munkatársaid akkor is reklámfelületként „funkcionálhatnak”, ha épp csak a büfében állnak sorba egy limonádéért. Érdekes, és vicces dolog így ráközelíteni a kódra, és még a kommunikációs fonalat is könnyebb felvenni a leendő ügyfelekkel.
  6. Használd nagy felületen
    Ha kellően merész és provokatív vagy használd nagy reklámfelületeken is.
    Megfelelő információs környezetben figyelemfelkeltőbb lesz egy QR kód mint egy olyan grafika amin mindent meg akarsz mutatni, mindent fel akarsz tüntetni. Mert itt is működik: a kevesebb több, sőt a kíváncsisággal tovább növelhető a figyelemfelkeltés.

Az alábbi kiállítási eszközök bármelyikén elhelyeztetheted velünk a QR-kódodat.