Fókuszban Gönczi Gáborral

Greenbox Pop up fal:
a sajtófal nem mindennapi felhasználása

Készítettünk már színházba díszletet, múzeumi megjelenésre kiállítási falat, nap mint nap készülnek reklámhátterek és sajtótájékoztatókra, divatbemutatókra, cégprezentációs célra egyszeri felhasználású falak.

Sajtófal egyik nem mindennapi felhasználását mutatjuk most be, amely a fotó technika és a mobileszközök különleges kombinációjával született ultra hatékony promóciós show eszköz, kiállításokra és céges rendezvényekre.

Gábor, hogyan született meg a Green4screen.com greenbox mobil fotó stúdió?

Zenekarommal az idén 25 éves Gönczi Gábor és a Smile Rock Circusszal több ezer rendezvényen zenéltünk az elmúlt években és sokféle rendezvényfotós megoldással találkoztunk már, de egyik sem tetszett nekünk százszázalékosan.

Az egyik fellépésen született az ötlet, hogy mi lenne ha kifejlesztenénk egy saját mobil greenbox fotóstúdiót. Azt szerettük volna, hogy a fotózás legyen önmagában szórakoztató programja a rendezvényeknek és a vendégek az elkészült fotókat egyből megkapják a mobiljukra, hogy tovább azonnal posztolhassák.

Hogyan működik a rendszeretek?

Egyedülálló greenbox fotó stúdiónkban a vendégek legújabb televízió műsorokhoz hasonló virtuális háttérben mozoghatnak, a kihelyezett óriás monitorokon a virtuális háttérben élőben látják magukat és a tükörhöz hasonlóan pózolni, mozogni is tudnak. Eközben a vendégekről vicces hátterekben digitális fotókat készítünk, amelyeket a kihelyezett iPad-ekről emailben azonnal elküldhetnek maguknak.

A kapott fotókat azonnal meg is oszthatják és nagy számban mindig meg is osztják. Az elküldött emailekbe az elkészült fotókon kívül bármilyen hírlevelet, promóciós levelet elhelyezhetünk. Rendezvényenként 3-4 ezer vendéget tudunk fotózni, ami 1-2 ezer kiküldött emailt és akár 40-50 ezer Facebook lájkot jelent. Ki tudja ezt utánunk csinálni?

Miért eset a Displayház-ra és a Pop up falra a választásotok?

A greenbox fotózáshoz olyan strapabíró, gyorsan felállítható, olcsó megoldást kerestünk, amelyet könnyen testre tudunk szabni rendezvényről rendezvényre a megbízók arculatához igazodva.

A DisplayHáz tanácsára a Pop up Wall-t választottuk és nagyon elégedettek vagyunk.

Ezen kívül olyan partnerrel szerettünk volna dolgozni, akinek saját műhelye van és házon belül készítik számunkra a grafikákat, a nyomtatást és az esetleges kisebb-nagyobb javításokat, bővítéseket is el tudják azonnal készíteni számunkra.

A green4screen egy ígéretes startup véleményed szerint?

Igen, de annál már több. Egy éve vagyunk jelen az itthoni rendezvény piacon és folyamatosan több párhuzamos helyszínen dolgozunk heti több alkalommal. Jellemzően a nagy ügynökségek azonnal meglátták a lehetőséget az új rendszerünkben és rendelnek bennünket a Telekom, Telenor, Vodafone, OTP, RTL, Eon, McDonalds, KPMG, Microsoft, WizzAir, Gyesev, Nexon, UPC, Unilever legnagyobb céges promócióira, rendezvényeire. Ezen kívül jelen vagyunk már Londonban s Sydney-ben is, amelyre külön büszkék vagyunk.

Gábor köszönjük az elismerést és ennek az innovatív reklámnak a bemutatását!

Rövid videó
https://www.youtube.com/watch?v=9l3OfgTefG8

 

Kontakt:
Gönczi Gábor
info@green4screen.com
www.green4screen.com
https://facebook.com/green4screen