Műfű, ötlet, kreativitás és ilyen megállítótábla születik

Hogy hívjam fel üzletemre a figyelmet?

Hát így:  ne használj tucat reklámot, találj ki valami egyedit!
A Várkert Bazárban viszontlátható műfűvel dekorált cégér vagy megállító tábla is pont ilyen lett. Tedd ki üzleted elé a sajátod és nézd meg hányan fotózzák majd le magukat! ..és mondd el mi az eredmény!

Vannak olyan helyszínek ahol a megszokott reklám, információs tábla, megállítótábla már nem elég.

Vagy az exkluzivitás vagy a megbízó marketing felkészültsége követeli meg, hogy a megjelenés, a figyelemfelkeltés eltérő legyen mint a reklámozók által használt reklámok többsége.. Aki már régebben foglalkozik a reklámmegjelenéssel, az tudja, hogy mindig valami eltérőt, valami mást kell alkalmazni, hogy felfigyeljenek rá az érdeklődők.

Ma már annyi lehetőség áll rendelkezésre, csak fantázia és ötlet szükséges, hogy egy a cégarculathoz megfelelő minőségű reklám társuljon.
A technológiai kivitelezés sem jelent már problémát, hiszen több precíziós gép áll rendelkezésre amivel teljesen egyedi formát, egyedi anyagkombinációt lehet gyártani és kombinálni, elérhető áron. Mégis az eredmény fényévekre előrébb lesz mint egy kommersz, sátor alakú mindenki számára elérhető megállító tábla.

A Várkert Bazárba készített egyedi megjelenésű megállító tábla vagy információs tábla, ami egy plasztikus ” I ” betű, jelzi, hogy itt az “információ”

A megrendelő igénye egy mobil, hordozható “megállító tábla” volt, ami megmutatja, hogy ott kaphat információt a turista. A sablon sátor alakú megállítótábla már a bevásárlóutcák kommersz tömegreklámja, amit egy exkluzív helyen lévő cég nem engedhet meg magának.

Felépítése: könnyű habosított műanyag tömbből vágtuk formára és dolgoztuk rá a fém alapra.
A formát bevontunk egy pázsit hatású műfűvel, ami szinte megszólalásig hasonlít az igazi fűhöz. Mégis időtálló és örökzöld lesz.
A betű alapja egy fém talp, amit kerekekkel láttunk el, hogy az ügyfél könnyedén mozgathassa.

A cél összetett volt. Nem csupán egy dekoratív és figyelem felkeltő mobil cégér – megállító tábla volt a feladat, hanem az is szempont volt, hogy elnyerje majd a járókelők tetszését a forma, a megoldás. A tapasztalat pedig az, ha valami megfogja a járókelőket, akkor bizony fotóznak minden érdekességet, szép vagy különleges dolgot, még ha nem is turisztikai látnivaló.

Hogy ez miért is jó, itt olvashatsz erről: fotófal mint vírusmarketing eszköz

Ha egyedi gyártású display-re van szükséged, keresd fel irodánkat!