5 tanács a tökéletes cégtábla kiválasztásához!

Kategórák: Cégtábla, reklámtábla, épületfelirat / Címkék: Cégtábla / 2019. március 14.

Sokak számára érdektelen, hogyan fest vállalkozásuk cégtáblája, pedig ezzel hatalmas hibát követnek el. A cégtábla a vállalkozás előretolt bástyája, az első dolog, amit a vásárló észrevesz. Nem lehet tehát eléggé hangsúlyozni fontosságát: a képlet ugyanis egyszerű. Ha nem szimpatikus, vagy érdektelen a cégtábla, a vásárló elmegy mellette. Ha figyelemfelkeltő, igényes, akkor bemegy az üzletbe.

Rossz cégtábla = negatív PR

A rosszul megválasztott cégtábla egyet jelent az üzleti öngyilkossággal, hiszen esélyt sem ad arra, hogy a vásárlók megtalálnak Téged.

Milyen tehát a jó cégtábla? Hadd adjunk Neked 5 kipróbált és bevált tanácsot! Mire a cikk végére érsz, valószínűleg már a fejedben is kirajzolódik saját vállalkozásod tökéletes cégtáblája.

1. Egyszerű, letisztult, érthető reklámtábla

Hagyd a részleteket a prospektusoknak! A cégtábla feladata, hogy felkeltse a jó vásárlók érdeklődését, és pozitív benyomást sugározzon a cégről. Elég néhány kulcsszó és egy jól eltalált kép vagy grafika. Marketinggel kapcsolatos tanulmányok kimutatták, hogy a legkellemesebb, legkönnyebben olvasható betűtípusok az ún. sans serif, tehát betűtalp nélküli (pl. Arial, Trebuchet, Calibri, Verdana) típusok, tehát ezeket érdemes alkalmazni.

2. Igényes kivitelezésű cégfelirat

A minőségi anyagból készült, környezetéhez illeszkedő cégtábla már fél siker. Fő kritériumok: kellemes betűtípus, optimális arányok, se nem túl nagy szöveg, se nem kibetűzhetetlenül kicsi. A minimál design manapság rendkívül divatos, és az érthetőséget is nagyban segíti.

Az igényes kivitelezés azonban nemcsak a jó benyomást, hanem a tartósságot is garantálja. Ügyeljen arra, hogy olyan anyagokból dolgozzon, amelyek kiállják az időjárás és a vandalizmus próbáját!

3. A cégtábla tükrözi a cég egyéniségét

Ahhoz, hogy a cégtábla olyan vásárlókat vonzzon, amilyenekre áhítozol, az kell, hogy céged és cégtáblája közt tökéletes legyen az összhang. Képzeld el, hogy 30 másodperced van bemutatni vállalkozásodat! Milyen jellemzőket emelnél ki mindenképp? Ezeket kell közvetítenie egy jól eltalált cégtáblának.

4. Világító cégtábla és világító reklámtábla

Lemondanál a hirdetésre használható idő feléről? Különösen télen, ha nincs kivilágítva a cégedet hirdető cégtábla, rengeteg holtidőt teremtesz magadnak, amikor nem lehet Téged észrevenni – a konkurenciát azonban annál inkább. Nagyon fontos tehát, hogy akár fénycsöves vagy LED-es megoldással, akár lámpák vagy reflektorok segítségével, de szerelj fel a cégtábla munkáját segítő világítást!

5. Karbantartott reklámtábla!

Nincs rozsda, nincsenek felpöndörödött szélek, letépett betűk, nincs betört világítás, nincs összegraffitizett felület! Nem elég a tökéletes cégtábla kiválasztása, karban is kell tartani azt. Ha rongálás, meghibásodás jeleit látod, azonnal javítsd a hibát, különben a gondosan kiválasztott cégtábla negatív kampányba csap át. Természetesen a megelőzés a legjobb gyógymód: pl. graffiti, UV sugárzás ellen segít a plusz fóliázás.

Magától értetődő – vagy mégsem?

Minden sikeres cég komoly munkát fektetett abba, hogy olyan cégtábla hirdesse tevékenységét, amely megfelel a fent felsorolt körülmények mindegyikének. Ezek az alapelvek alapján szinte magától kirajzolódik, számodra melyik a legmegfelelőbb megoldás.

A Te cégtáblád nem ilyen? Előfordulhat, hogy ideje váltani!
Tekintsd meg kínálatunkat vagy Referencia fotóinkat és meríts ötleteket imázsod felturbózásához! Ha még mindig bizonytalan vagy, milyen cégtábla illene leginkább céges megjelenésedhez, kérdezz minket, szívesen segítünk!