Hogyan állíts ki – és hogyan ne?

Kategórák: Kiállítás T3 kiállítás / Címkék: T3 kiállítási rendszer Kiállítás / 2019. március 18.

Bármely iparágban is tevékenykedsz, nagy valószínűséggel van lehetőség céged számára releváns kiállításon megjelenni – Magyarországon vagy akár külföldön is. Mielőtt belevágsz, néhány rendkívül fontos dolgot feltétlenül mérlegelned kell ahhoz, hogy elmondhasd: sikeres volt a  kiállítás vállalkozásod számára.

  • A kiállításnak magas presztízs értéke van, így mindennek a lehető legtökéletesebben kell sikerülnie. Ugyanis: igen nagy a valószínűsége, hogy a rendezvényen a legtöbb nagy konkurencia is jelen lesz. Ahhoz pedig, hogy kiemelkedőt alkothass, minden részletnek figyelmet kell szentelned.
  • A kiállításon való részvétel nem kis költség, ezért minden egyes lépést tökéletesen át kell gondolnod: előre tervezni a stand méretének ismeretében. A standépítéshez pedig variálható megoldást kell keresni: mert a kész, fix és „élesben” nem látott stand nagy károkat okozhat céged megítélésében!
  • Sokan – a magas költségek nyomán – igyekeznek spórolni, mely könnyen a minőség rovására mehet. Ezért gondosan utána kell nézned, milyen igényes, de annál költséghatékonyabb megoldások tehetik könnyebbé a dolgod.
  • Az előző gondolatot folytatva: különösen oda kell figyelni a lehetőségekre, amennyiben közeli vagy távoli terv a rendszeres részvétel – éves szinten akár több kiállításon is. Az újrafelhasználhatóság nagy aduász egy profi cég kezében!
  • T3 szabadalmaztatott kiállítási rendszer
  • A standnak, a kiállításon történő megjelenés egészének brand-et kell építenie, azaz minden egyes grafikának, betűnek a „helyén kell lennie”, a színeknek tükrözniük kell a logóban, honlapon alkalmazott színeket. Nagy hiba a kiállításon nem törődni a cég imázs építésével, hiszen a mai világban ez az egyik legütősebb médium.
  • Adj az apró részletekre, melyekkel megnyerheted a vevőt! Egy igényes pult, prospektustartó, egy-egy apró, de annál egyedibb ajándék az érdeklődőknek segíthet a jó első benyomás formálásában.
  • Ne hagyd ki a kicsi, de zárt tárgyaló beiktatását sem. A teljesen áttekinthető falak között egymással beszélgető kollégák nem biztos, hogy a magas érdeklődés látszatát keltik…
  • Igen nagy hiba, ha termékeid teljes palettáját szeretnéd bezsúfolni a stand nem túl nagy területére. Ez káoszt, áttekinthetetlenséget eredményezhet, így az első benyomásra is könnyedén rányomjuk a bélyeget.
  • Végül pedig, körültekintően válassza meg, mely kiállításokon jelenik meg, mert a rosszul megválasztott „fórumok” nagy pénzkidobást eredményezhetnek!

Szaktanácsadásért és kiállítási stand építésével kapcsolatban várjuk megkeresésedet!
DisplayHáz
T3 szabadalmaztatott kiállítási rendszer, szárszám nélkül, önzáró elemekkel…