Kiállítási check lista

Kategórák: Kiállítás / Címkék: Kiállítás / 2019. március 18.


Kiállítási check lista – azaz mi az a 10 dolog, amire feltétlenül fel kell készülnöd, ha kiállításra készülsz?

Folyton tanulunk!
Ezt a 10-es listát akkor is ajánljuk, ha már gyakorlott kiállítóként kerested fel oldalunkat…
Segítünk alaposan átgondolni az apró részleteket.

1. Készülj különleges “horoggal” a kiállításra…

Mire vágynak a látogatók? Gyors és azonnali információra. Ezt a mai világban igen könnyen megkapják. Éppen ezért valami olyan egyedi többlet-információra van szükségük, melynek reményében érdemesnek érzik ellátogatni a standodra.
Találj egy olyan speciális és ízletes menülistát, melynek hatására gyorsan cselekszenek!

2. Tiszta kommunikáció a vizuális eszközök segítségével

Nem elég, hogy rendelkezel azzal a bizonyos többlet értékkel, hiszen mit is ér, ha nem látják! Fontos: láttatni kell. Displayek, megfelelő grafika segítségével – oly módon, hogy a marketing üzenet érthető legyen.

3. Tükrözze a ruházat a brand “személyiséged”?

Rendkívül fontos a kiállításon dolgozó kollégák egységes öltözetére gondot fordítani. Ez összeszedettséget, színvonalat tükröz, ezen felül pedig feltétlenül legyél hű az üzenethez!

4. Megmaradni az emlékezetben…

Amikor azt tervezed, hogy milyen ajándéktárgyat kívánsz osztogatni a stand látogatóinak, feltétlenül fel kell tenned egy kérdést: „fognak-e emlékezni rám?” Stresszlabda, nyalóka, toll? Szokványos! Ennél valami jobb kell – hasznos, releváns, ütős, kreatív. Valami olyasmi, mint egy pendrive a cég anyagaival megfűszerezve…

5. Taníts!

Legyen szó egyszerű vagy éppen bonyolult termékekről, nagyon fontos a látogatókkal való részletes megismertetésük. Egy kellemes kis oktatásnak, a működés lépésről-lépésre történő megismertetésének rendkívül nagy ereje lehet…

6. Hálózati média

Kell a jelenlét, és ha megvan, használd aktívan! Hirdetni kell a kiállításon való megjelenést, mely egyrészt folyamatosan felhívja a cégre a figyelmet, másrészt pedig ellenőrizhető, hogy mit „mondanak” a potenciális látogatók!

7. Legyen elég névkártya!

Talán furcsa lehet a tanács, de igen: gondoskodj elégséges mennyiségű névjegykártyáról a kiállításon. Hidd el, rendkívül rosszul fest, ha a megfelelő időben, a megfelelő helyen nem tudsz adni névjegykártyát potenciális ügyfelednek!

8. Speciális landing oldal

Amennyiben a kiállítással, illetve céged azon való részvételével kapcsolatosan nem weboldaladon kommunikálsz, könnyedén mérheted a kiállítás részleteiről érdeklődők számát. Készíts erre egy külön landing page-et, és több információt szerezhetsz a potenciális látogatókkal kapcsolatosan.

9. Kínálj frissítőt!

Nagyon pozitív, ha gondoskodsz a kiéhezett, megszomjazott kiállítás látogatókról! Egy kis víz vagy egy pár falat harapnivalónak sokan örülnek.Legyél jó házigazda!

10. Legyen standod vizuális megjelenésed hatékony!

Alaposan át kell gondolni a kijelzők, displayek „utasításait”. Alapvető a siker szempontjából, hogy megfelelően terelgesd a látogatókat. Fontos, mert csak a legmegfelelőbb eszközökkel tudod igazán kommunikálni kulcs marketing üzeneted! Emelkedj ki a „tömegből” gazdaságosan!

A lehetőségekért keresd kollégáinkat!
Mobil kiállítási- és reklám eszközök
Intelligens, szerszám nélkül építhető kiállítási stand
Gazdálkodj okosan!