Kiállítóként is támogathatsz nemes ügyeket!

Kategórák: Kiállítás Marketing és POS eszközök / Címkék: Rendezvény Marketing eszköz / 2019. március 19.

Bár sokan úgy gondolják, hogy egy cég célja kizárólag a profitszerzés, de ezt meg kell cáfolnunk. Egy jól menő cég nemcsak hogy megengedheti magának, de kötelessége is támogatni nemes célokat.

Ha ezzel egyetértesz adunk pár tippet, hogy hogyan csináld és bemutatjuk, milyen előnyökkel jár mindez.

Sok vezető ért azzal egyet, hogy az adok-kapok körforgást fenn kell tartani, mert így egy dinamikus egyensúly alakul ki és a pénz áramlása is folyamatos lesz.
Tehát nemcsak hogy jó adakozni, de cégként érdemes elgondolkodni az adománygyűjtésen is. Minél több partnered, vevőd van, annál nagyobb mértékben tudsz segítséget adni, ráadásul példát mutatsz más cégtulajdonosnak is.

Hogyan szervezd meg a saját adományozó akciódat?

Az adományozást úgy kell megszervezned, hogy ezzel ne zavarj senkit: semmiképpen se kéregess, az adományozásnak önkéntesnek kell lennie.
A jó cél érdekében nagyon sok cég, ember önként a zsebébe fog nyúlni.
Készíttess roll up-ot, tüntesd fel mi az amit támogatni szeretnél, hogy tudják a látogatóid, vevőid mi mellé tudnak állni.
(Ha adomány gyűjtésben gondolkodsz és roll-upot készíttetnél, mi is hozzájárulunk, mert a roll-up gyártásából 15% kedvezményt adunk.)

Amennyiben feliratkozókat is szeretnél gyűjteni -például azért, hogy tájékoztasd őket az adományuk sorsáról- böngészd át az adatvédelmi törvényt is. Az értesítő levélre való feliratkozás mellett felajánlhatod nekik a saját hírleveleidet is.

Mi a kiállítóknak a gyűjtőládás megoldást ajánljuk, hiszen rendkívül látványos, és már messziről észre lehet venni.

Tippek:

  • A legsikeresebb gyűjtési opciók: médiából ismert ügy, részvétet, érzelmeket kiváltó tevékenység.
  • Olyan támogatandó szervezetet válassz, amelynek a tevékenységével a te célcsoportod is azonosulni tud.
  • Az adománygyűjtő urnán, vagy a közelében szerepeltesd az adományozott és/vagy az adománygyűjtő szervezet nevét, székhelyét, telefonszámát, és weboldalának címét.
  • A láda legyen zárt, a benne lévő adomány pedig látható. A gyűjtés végén (az adott a szervezet legalább két képviselőjének jelenlétében), a kinyitásáról jegyzőkönyvet kell készíteni.
  • A gyűjtést sokkal eredményesebbé teheted, ha felhívod rá a figyelmet például egy prospektustartóba tett szóróanyaggal, vagy egy megállítótáblával.
  • adománygyűjtés előtt feltétlenül tájékozódj arról, hogy milyen szabályokat vagy köteles betartani

Az egyéni adományozók a következő területeket támogatják a legszívesebben: szociális ellátás, egészségügy, környezetvédelem, kulturális, oktatási, sport- és szabadidős tevékenységek.
Ha személyes meggyőződéssel állsz a támogatott mellett, sokkal nagyobb sikerrel tudod támogatni őket.

A kiállításokon történő adománygyűjtést a későbbiekben kiegészítheted személyes, postai, telefonos, e-mail megkereséssel, közterületen elhelyezett adománygyűjtő dobozokkal, fizetett vagy ingyenes hirdetésekkel, reklámeszközökkel, sajtómegjelenésekkel, cikkekkel, illetve online adománygyűjtéssel is.

Azt ajánljuk, ne bízd a véletlenre, és már jóval a kiállítás előtt kezdd el promotálni a gyűjtést.

Adománygyűjtésedet és kiállítói megjelenésedet az alábbi termékeink is segíthetik: bannerekroll up bannerek, háttérfalak, reklámzászlók, és megállítótáblák.

Miért jó adományozni vagy jótékonykodni?

A napi rohanás mellett ez egy olyan érzés, ami feltölti a cégvezetőt, a kollégákat, a vevők elismerése kézzelfogható, a támogatottaknak pedig felbecsülhetetlen segítség minden apró hozzájárulás.
Ha minden cég így gondolkodna, minden évben -ha nem is a fent leírt módon szervez adományozást-, de a megtermelt nyereségből felajánlana egy kis adományt, jobb lenne ez a világ!