Miért figyelnek az emberek a világító reklámokra?

Kategórák: Világító reklám / Címkék: világító cégtábla világító reklám / 2019. március 18.

Ha lemegy a Nap, kialszanak a fények?

Sokan sötétedés után is kint vannak az utcán, ezért rengeteg embert érhet el világító reklámtáblájával. Gondolj csak bele, hogy például egy színház esetében mennyire remek megoldás egy világító információs tábla. Alább a világító reklámok pszichológiai hatásáról, alkalmazási lehetőségeiről olvashatsz.

Brotzeit 1853 világító led cégreklám
                             Brotzeit 1853 világító led cégreklám

A fény vonzza a tekintetet, így könnyen fel tudja hívni a figyelmet üzletedre, szolgáltatásodra, avagy egy adott termékre. A világítást a XX. század első felében kezdték el használni a reklámok világában, s ezzel betöltötték az addig kiesett rést az időben: az éjszakát.

Jobban megragadja a figyelmet egy világító tábla, ha egyetlen pillantással áttekinthető, ismétlődik, vagy ha növekszik az intenzitása. Lehet trükközni, illetve befolyásolni a szemlélőt a betűk nagyságával, vastagságával is. Alkalmazhatod a vízszintes-függőleges ellentétet is, garantált, hogy nem marad észrevétlen a reklámod!

A világító hirdetések jelentősek a pillantásfogásban (angolul: blickfang). A pillantást nem csak megfogja, de tovább is vezetheti a fényreklám, gondolj csak a mozgó fényreklámra, az azon szereplő körvonalakra, kontúrokra, keretekre, vagy a színek ‘megfogó’ erejére. Szívesen alkalmazzák a nyíl vagy az ujj figyelem megragadó funkcióját is.

Legyen az cégtábla, felfújható világító oszlop, interaktív padlóreklám, animált reklámfóliavilágító plakátkeret vagy logó projektor, a hatás, és a megjelenés biztosan különleges lesz.

A legnépszerűbb és leghatásosabb színpárosítások a táblákon: fekete sárga alapon, zöld fehér alapon, vörös fehér alapon. A kék háttér előtti fehér betű is nagyon eredményes.
Természetesen a világító reklámok esetében is első kell, hogy legyen a brand azonos megjelenés és az esztétikum, de a bizonyítottan leghatásosabb színkombinációk alkalmazásával a direkt reklámok esetében találkozhatunk.

Ha azt akarod, hogy fényreklámos üzeneted közelebbről vegyék észre, helyezd el azt egy alsó helyen, míg ha a távolabbi célközönség figyelmét szeretnéd felkelteni, felső elhelyezésben gondolkodj.

A világítás erejéből a kiállítási standokon is meríthetsz, így lesz megjelenése igazán modern.
Nagyobb figyelmet érhetsz el a reklám méretének növelésével, gyakoribb kihelyezésével, illetve a villogó reklámokkal.

Ne állj be a tucat reklámokat alkalmazók sorába!