Milyen tipikus hibákat kerülj el kiállítóként?

Kategórák: Kiállítás / Címkék: Kiállítási stand Kiállítás / 2019. március 18.
Kiállítási stand okosan
                                        Kiállítási stand okosan

Lehet a saját kárunkon tanulni – csak nem érdemes.
Egy kiállításon való részvételnek óriási presztízsértéke van: befolyásolja a szakmán belüli megítélést, standja alapján könnyedén – és megbélyegzően – elhelyezhetik Önt a látogatók versenytársai között.

Ne válassz ilyen drága tanulópénzt!

Elkerülhető hibák

Első kiállítása alkalmával mindenki rendkívül izgatott, hiszen könnyen előfordulhatnak nem várt nehézségek. Azonban a nehézségek egy részének elkerüléséről – „kezdőként” – Te is gondoskodhatsz.
Ehhez szeretnénk segítséget, támpontot nyújtani.

  1. Ne halogasd a standfoglalást! Amint tudomást szerzel a kiállítás megrendezéséről, illetve szabad a pálya, foglalj! A legjobb, legforgalmasabb helyek hamar elfogynak. Légy az elsők között, légy szemfüles!
  2. A szervezőkkel kötött szerződés gondos átolvasására szánj időt! Ennek mellőzése nagy hiba, hiszen minden kiállításnak megvannak a pontos szabályai, melyeket be kell tartani a kiállító vállalatoknak. Ezen részletek ismeretében biztos lehetsz benne, hogy nem kell később újragondolni és átvariálni mindent!
  3. Ne ugord át a stand majdani kinézetének, dizájnjának alapos tervezését! Tervezz előre: gondold át a büdzsét, rajzolj. Tudd meg a hátteret, határoló falakat, vizuális elemeket készítő cégtől, milyen lehetőségek állnak a rendelkezésedre. Figyelj oda a részletekre: fontos, hogy minden ponton az „igazat mondja” Rólad a standod.
  4. Ne hagyd az utolsó pillanatra a kivitelezést! Időben rendeld meg a kiállítási stand gyártását, mert a jó munkához idő kell.
  5. Gondolkodj hosszú távon, a kiállításra fordított összeget költsd el okosan. Számos lehetőség adódik a mobil, variálható és újra tervezhető kiállítási rendszerek használatával.
    Egy kiállításon felhasznált kiállítási elemeket cégednél dekorációs megoldásként is használhatod.
  6. A költségvetés összeállítása nem áll meg a grafika, design és a kiállítási stand költségénél. Számolj a felmerülő szállítási és szerelési költségekkel is, majd a legfontosabb a felhasznált kiállítási elemek sorsa. Tudod e a továbbiakban használni a kiállítási installáció elemeit, esetleg részegységeit kombinálva hasznosítani vagy teljes egészében selejtezésre kerül.
  7. Számolj! Hányszor tervezed a megjelenést? Mikor, hol, mennyiért? Bérelj vagy készíttesd el saját kiállítási installációd?
  8. Ne bízd a véletlenre a látogatók számát! Kiállítás előtt promotáld saját megjelenésed, tájékoztasd és hívd meg ügyfeleidet, érdeklődőidet.
    Közösségi médiákban, e-mailben, weboldalon nyomatékosítsd a kiállítás időpontját, helyét. Esetleg hirdess akciót, tegyed vonzóvá a látogatást.
  9. Légy aktív a kiállításon, a hivatalos bemutatkozáson túl, a névjegykártya és a szórólap osztogatása mellett szervezz játékot, készülj akcióval, kínálj elővásárlási lehetőséget…
  10. Ne egyél a standon a kiállítás során! A kollégák be tudják osztani egymás között az ebéddel töltött időszakot. Ezáltal elkerülhető a standon étkezés „nem túl szép” látványa, és ki lehet használni az időt a többi kiállító feltérképezésére.
  11. Ne hagyd elől a kiállításhoz nem illő tárgyakat. Ruháknak, táskáknak a szekrényben a helyük. Tervezésnél legyen szempont hova tudjátok elrejteni a személyes dolgaitokat.
  12. Bár furcsának tűnhet, de nem célszerű használni telefonodat, laptopodat, miközben várod az érdeklődők felbukkanását! Azért mész kiállításra, hogy érdeklődőket és kapcsolatokat építs. A céges események frissítése várhat, most a legfontosabb az, hogy felvegyed a szemkontaktust a látogatókkal, akik a standod felé közelednek. Ha pedig már megindult a kommunikáció, légy mindenben segítőkész és hallgasd meg véleményüket!

Amiről semmiképpen se feledkezz meg…

Szórólap nyomatás
                                      Szórólap nyomatás
  • Minőségi és kellő mennyiségű szórólappal, prospektussal készülni.
  • Gondoskodni kell székekről a hosszabb megbeszélésekhez.
  • Kedves, kreatív vagy éppen vicces ajándékkal készülni – hogy ne merüljön a beszélgetés feledésbe.
  • Bemutató terméket vinni  a kiállításra – befogadható mennyiségben.
  • Biztosíts papírt és tollat, hogy jegyzetelhessen az érdeklődő.
  • A jelenlévő kollégák egységes, de legalábbis stílusban harmonizáló ruházatot viseljenek.
  • És! Az egyik legfontosabb: VIZUÁLISAN a lehető legnívósabban jelenj meg, hiszen a megjelenés minőségi színvonalat ad cégednek és termékednek egyaránt.

A kiállítás az egyik legjobb marketingeszköz…
Használd jól!

A lehetőségekért keresd kollégáinkat! 
Segítünk cél, összeg és felhasználás szerint meghatározni a legkedvezőbb megoldást a számodra:

Mobil kiállítási - és reklám eszközök
                             Mobil kiállítási – és reklám eszközök
Intelligens, szerszám nélkül építhető kiállítási stand
                Intelligens, szerszám nélkül építhető kiállítási stand