Reklám fotófal az egyik leghatékonyabb reklám

A galériában összegyűjtött képek jó példák arra milyen formában lehet megvalósítani egy reklámfalat ami lényegesen nagyobb érdeklődést vált ki mint a hagyományos háttérfalak.

Miben érdemes gondolkodni ha reklámról van szó?

  • A képen mindig legyen olyan grafika amibe szívesen “belebújna” a játékos kedvű szülő és gyerek
  • Érdekes, kedves, furcsa, vicces grafika amivel szívesen fotózkodnak az emberek

Mi a reklám lényege?

  • A cég logóját vagy a népszerűsíteni kívánt terméket vagy szolgáltatást érdemes megjeleníteni. Ez minden fotón látszani fog.
  • Néhány lyukat a fejeknek ki kell alakítani. Több lyuk több játékosságot ad, társaságoknak, családoknak örök emlék marad a bohóckodás, fotózás.
  • Ezeket a képeket a fotózkodók megosztják a közösségi oldalaikon, így mint a vírus úgy terjednek a fotók a reklámüzenettel a háttérben.
  • A megosztások és a lájkolások révén sokkal több emberhez jut el a kép.
  • Így a reklámra felfigyel a lájkoló, vagy legrosszabb esetben az agya csak “szkennel és tudat alatt raktároz”
  • Hogy sok emberhez jut így el a reklámüzenet az bizonyított, az eredményessége és a hatásfoka pedig kétségbevonhatatlanul erős, az interaktív reklámmal vetekszik.