Reklám fotófal az egyik leghatékonyabb reklám
A galériában összegyűjtött képek jó példák arra milyen formában lehet megvalósítani egy reklámfalat ami lényegesen nagyobb érdeklődést vált ki mint a hagyományos háttérfalak.
Miben érdemes gondolkodni ha reklámról van szó?
- A képen mindig legyen olyan grafika amibe szívesen “belebújna” a játékos kedvű szülő és gyerek
- Érdekes, kedves, furcsa, vicces grafika amivel szívesen fotózkodnak az emberek
Mi a reklám lényege?
- A cég logóját vagy a népszerűsíteni kívánt terméket vagy szolgáltatást érdemes megjeleníteni. Ez minden fotón látszani fog.
- Néhány lyukat a fejeknek ki kell alakítani. Több lyuk több játékosságot ad, társaságoknak, családoknak örök emlék marad a bohóckodás, fotózás.
- Ezeket a képeket a fotózkodók megosztják a közösségi oldalaikon, így mint a vírus úgy terjednek a fotók a reklámüzenettel a háttérben.
- A megosztások és a lájkolások révén sokkal több emberhez jut el a kép.
- Így a reklámra felfigyel a lájkoló, vagy legrosszabb esetben az agya csak “szkennel és tudat alatt raktároz”
- Hogy sok emberhez jut így el a reklámüzenet az bizonyított, az eredményessége és a hatásfoka pedig kétségbevonhatatlanul erős, az interaktív reklámmal vetekszik.