Útmutató a reklámcélú háttérfalak rengetegéhez
Nincs könnyű dolga ma a vállalkozónak, ha reklámháttér vagy sajtófal vásárlásra adja a fejét. A probléma nem az, hogy nincs a piacon számára megfelelő termék, hiszen a választék nagyon nagy. Éppen ez okozza a nehézséget: megtalálni azt a konstrukciót, ami kielégíti az igényeket és az ára is elfogadható. Ezt a kis útmutatót azzal a szándékkal állítottuk össze, hogy segítsünk okos döntést hozni a háttérfal-vásárlás során…
Mit tudnak a mai reklám- és kiállítási falak
Először vegyük sorra azokat a dolgokat, amik szinte minden háttérfalra igazak. Minden háttérfal szerkezetből és nyomatból áll. Hordozhatóak, vagyis egy táskában, nagyobbak egy ládában/raklapon elférnek és legtöbbször szerszám nélkül felállíthatóak. A szerkezet eloxált alumíniumból van, amit fém talpakkal kombinálnak. A nyomat tartalmazza az egyedi grafikát, anyaga legtöbbször PVC vagy textil. A grafika cserélhető, a legtöbb típusnál ezt a felhasználó maga is elvégezheti, ehhez csak új nyomatra van szüksége.
Mire fogod használni?
A háttérfalaknak többféle felhasználási módja van, érdemes ez alapján meghozni a döntést.
1. Sokat mozgatod a falat.
Ez akkor igaz, ha gyakran jársz kiállításokra, prezentációkra. Szinte a teljes paletta a rendelkezésére áll. A legtöbb mai háttérfal szétbontva elfér egy nagyobb hordtáskában és gyorsan összeszerelhető, így ezzel nem lesz gondod. Ha nincsenek speciális igényeid a formát és a funkcionalitást illetően, akkor a szabvány megoldások is megfelelnek. Mivel konferenciákon, kiállításokon legtöbbször nem lesz szükség arra, hogy körbe lehessen járni a falat, elegendő lesz egyoldalas kivitelt választani, így spórolni tudsz a nyomaton. Az íves vagy egyenes kivitelek közül válasszon ízlése szerint, figyelembe véve, hogy textilborítással csak az utóbbi elérhető. A nyomat anyagát tekintve a PVC jobban fotózható, míg a textil exkluzívabb hatást kelt.
2. Fekete öves kiállítók
Létezik költséghatékony megoldás azok számára is, akik szeretnének valami maradandó élményt szerezni a látogatóiknak, de nem akarnak kiállításonként méregdrága épített standot gyártatni. Nekik az olyan moduláris háttérfal megoldásokban kell gondolkodni, mint a magyar piacon nemrég megjelent T3 rendszer. Ennek a szerkezete előzetes látványterv alapján készül, tehát formája egyedi: polcrendszer, belső világítás, öltözőkuckó is kerülhet bele, illetve az íves és szögletes formákat egy falon belül is lehet kombinálni. Moduláris felépítésének köszönhetően a szállítása, az összeszerelése és a tárolása rendkívül egyszerű és a rendszer többször is felhasználható.
3. Fix helyen van szükség a háttérfalra.
Ha üzletekben, múzeumokban vagy rendezvényeken szeretnél könnyűszerkezetes falat használni térelválasztásra, dekorációs célra, akkor a hordozhatóság nem feltétlenül szempont. Ilyenkor olyan falat válassz, ami körbedekorálható és/vagy több is egymás mellé sorolható. A pop-up elven működő szabvány textil háttérfalra ez mind igaz, ráadásul könnyen is szállítható, ha mégis arra van szükség. Az egyedileg gyártott feszített textil háttérfalból szinte bármekkora méret építhető és megjelenésével a legmagasabb igényeket is kielégíti. Léteznek világító háttér megoldások is, amik extra megjelenést tudnak biztosítani.
4. Fotózáshoz, sajtófotózáshoz használsz háttérfalat.
Sajtóorgánumok, rendezvények, gálák fotózáshoz használt sajtófalaid esetén a legfontosabb szempont általában a hordozhatóság, a könnyű nyomatcsere és a jól fotózható felület. Az íves, PVC nyomattal ellátott pop-up sajtófal a legnépszerűbb ezekben a körökben, mert ez az összes fenti igényt kielégíti.
5. „Gyorsan kell egy háttérfal, legyen nagyon kedvező árban és lehetőség szerint később többféleképpen is fel lehessen állítani”
Gyakran érkeznek a DisplayHázhoz ügyfelek ezzel a kéréssel, amikor kiállításra, kitelepülésre mennek vagy esetleg átmenetileg szeretnének valamit eltakarni. Erre van két Jolly Joker megoldás: az egyik a multi-banner, a másik a Pegasus háttér banner. A multi-banner három speciális L-bannerből áll. Háttérfalként variálható, mert felállítható ívesen vagy egyenesen, hármas vagy 1+2-es elrendezésben. Ha csak bannerre van szükség, elég csak egy részét felhasználni. A nyomat mindhárom banneren külön cserélhető és a szerkezet ára is egészen kedvező.
A másik reklámháttér megoldás a Pegasus állvány, aminek a szélessége és a magassága is állítható méretű. Kordonként vagy magas háttérként is használható, univerzális, akár kül- és beltéren is szolgálatba állítható.
Pegasus multifunkcionális háttérfal
Van tehát miből válogatni, de ökölszabályként elmondhatjuk, hogy aki vásárlás előtt végiggondolja, hogy miért van szüksége reklám- és háttérfalra, annak már könnyebb dolga lesz.
Ha ehhez még egy szakembert is megkérdezel, akkor biztosan sokáig elégedett leszel a kiválasztott termékkel.
A DisplayHáz által ajánlott háttérfalak választékáról itt találsz több információt.